16 Nisan 2024 Salı

Bir sızı akıyor gözlerimden kulağıma gerisin geriye tuzlu o kadar...Kül zamanı...


Düştüm.
Kötü düştüm.
Bir sıcaklık akıyor içimden bilmediğim diyarlara sanki.
Kan revan mıyım,halim ne bilmiyorum ama.
Saldım her şeyi,
Uzandım gerisin geriye.
Bıraktım kendimi.
Başımı kaldıramıyorum.
Dermansızım bilmem neden.
Düştüm.
Kötü düştüm.
Bir sızı akıyor gözlerimden kulağıma gerisin geriye tuzlu o kadar.
Acısızım...
Bıraktım kendimi.
Kalkamıyorum,neden bilmiyorum ama.
Vaz mı geçtim yoksa,bilmiyorum inan...
Düştüm.
Kötü düştüm.
Bir hatıra akıyor sözlerimden göğe gerisin geriye düş kokulu o kadar.
Hayalsizim...
Dilek ağacımdan düşen dünümdeki o çocuk gibiyim.
Kolum mu kırılan,umudum mu koynumdaki bilemiyorum...
Düştüm.
Kötü düştüm.
Ak mı kara mı düşünmeyi bıraktım artık.
Kalkamıyorum.
Kalkamıcam sanırım.
Ey Canan'ım bir el ver,bir yol göster.
Düştüm.
Kötü düştüm,
Sendeyim...


11.01 hangi şarkı tutacak elimden şimdi bilmiyorum.hangi türkü saracak yaralarımı gönlümden silip kanlarımı bilmiyorum.hangi mektup katlanıp uçak olacak acılarıma bilmiyorum...yandım,kor idim;şimdi kül oldum.Kül zamanı...ve ruhumun is kokusu üzerimdeki telaş...


Hiç yorum yok: