30 Eylül 2024 Pazartesi

Çamurdan mezarlar kütüphanesi

 
Kılıcım düştü elimden.
Tam da savaşın en kanlı ortası.
Gök karanlığa süründü acıyla usul usul.
Zaferin düşü tan yeri oldu kan kırmızıya boyandı.
Sadece nefes aldım elimde olmadan unutup tüm insan olma,yaşamak çabasını.
Kılıcım düştü elimden.
Tam da savaşın en kanlı ortası.
Zihnimde bir cennetin düşü rüyası,
O da olsa olsa bikaç saniyesi gözlerimin,
Morfin misali serabı...
Kılıcım düştü elimden.
Tam da savaşın en kanlı ortası.
Ellerim sıcacık,
Ellerim kan.
Kırmızı bir ırmak akıyor sanki gözlerimden içimin en huzurlu çocuk cennetine...
Sıcacık yumurtanın kokusu,
Bulutlardan kesilme karbeyaz peynir,
Kekik kokusu,
Zeytinlerin ışıltısı güneş ile.
Tanrım çok açım,
Mutluluğa...
Kılıcım düştü elimden.
Tam da savaşın en kanlı ortası.
Semerkand düştü...
Savaşın ortası.
Kan alevleri yakıp kül ediyor tüm cesareti,tüm korkuları.
Korkmaya vakit dahi yok oysa.
Tam da yangın yerinin ortasında zihnimde çilehaneme düşüyorum.
Taş duvarlar sarılıyor sımsıkı bana.
Adım atamıyorum,
Adım atamıyorum,
Adım...Adım...
Adımı artık hatırlamıyorum.
Kanıyorum.
Ellerim bir palet sanki,
Bulabildiğim tek renk kan bir kırmızı avucumda,
Gözlerimden bir savaşı boyuyorum...
Ve cehennem sen ne kadar masumsun şimdi oysa.
Kılıcım düştü elimden.
Tam da savaşın en kanlı ortası.
Kaçmıyorum,
Kaçamıyorum,bilmem ki niye.
Şanlı bir ölümü arıyorum sanki bilmeden.
Neredesin ey ölüm,yoruldum gayrı,
Seni ararken,
Hem saklankaç hem körebe oynuyorum...
Kılıcım düştü elimden.
Tam da savaşın en kanlı ortası.
Bir yel esiyor ardımdan önüme,
Sırtımdan yakalayıp soğuyan terimi boynumdan ısırıyor tüm üşüyüşlerimi.
Ah Tanrım şimdi bir bardak çay olsaydı bir elimde keşke,
Dudaklarımı ateşi ile öpüp sevgilimin donmuş öpüşlerini uyandırsaydı tenimde,
Bir saniye bile yeterdi tenimdeki tüm acıları silmeye bence.
Kılıcım düştü elimden.
Tam da savaşın en kanlı ortası.
Yağmur başladı.
Gök de katıldı savaşa sanki.
Kolları havaya kalkmıyor ölülerin yorgunluktan,
Çamurdan mezarlar kütüphanesi her yer.
İnsan,insanı yakıyor tüm sayfaları ile hiç düşünmeden...
Ve tüm dualar,
Kabirlerin,uçuşan dökülen külden çiçeklerini suluyor...
Kılıcım düştü elimden.
Tam da savaşın en kanlı ortası.
Diz çöküyorum mücadeleme.
Çamurların içinde boylu boyuna düşüp uzanıp,
Teslim oluyorum ıslak huzurdan kabrimde cennetime...


08.12 çamurdan mezarlar...çamurdan mezarları var bu şehrin.kan yağmurları yağıyor üzerimize.kan ile sulanıyor ekinleri çocukların,çiçekleri sevdalıların.anlaması zor,anlamak istememen doğal...anlıyorum seni.
çamurdan mezarlar.eller çamurlu ve ıslak tüm dudaklarda korku ile açan çicek gibi dualar...


Hiç yorum yok: