22 Temmuz 2009 Çarşamba

korkuyorum...


korkuyorum anne...

kalbimdeki karlardan

başımdaki dumanlardan

gözlerimdeki bulutlardan...

korkuyorum anne...

ellerimdeki heyecanlardan

yanaklarımdan akan hezeyanlardan

gerçekligine inandıgım tüm yalanlardan...

korkuyorum anne...

saçlarımdan süzülen yagmurlardan

yagmurlara karışan aglamalardan

acımasızca atılmış tüm satırlardan...

korkuyorum anne...

bu şehirden

bu denizden

bu hisleri yok gören gözlerden...

korkuyorum anne...

dinmeyen özlemden

sönmeyen hasretten

aşkı kül olmayan kalpten...

korkuyorum anne...

aglamaktan

özlemekten

tüm bunlardan dolayı

dogmaktan...

korkuyorum anne...


yagmurların altında ıslanmaktan

aşka koşan duramayan adımlarımdan

kıyılarıma vuran haykıran dalgalardan

tüm sararan eskiyen fotograflardan

ellerimden kayıp giden sözlerden

o sihir gülümseyişten uzak kalmaktan

o cennetin yansıması yüzü kaybetmekten

gözlerinsiz kalmaktan

ona bir daha dokunamamaktan

delice korkuyorum anne...

ışıkları bir anda sönmüş , karanlıkta kalmış ufak çocuk düşlerimden...

Hiç yorum yok: