17 Haziran 2012 Pazar

bana ''kırık,camdan sözlerinin boğazımı kestiği dürüst bir ölüm ver...''



büyüteç bakışlar süzgecine döktüm demimi...
belkide sırf demde tadımı bulurum dedim ben kimbilir...
dudaklarımın kapısına ardına dek kilit vurmuşken,
bakışlarımdan küfürlerimi heyelan ederim ben...
kimbilir kim daha güzel bu cehennemde,
bu kadar yanıkken tüm tenler...
dökülsün boş sözlerinizden tüm yalan yapraklar tek tek o zaman,
düşsün kaleniz çaresiz bir boyun büküş ile ilk şafakta...
kimbilir kim daha günahkar bu cennette,
bu kadar beyazken tüm çarşaflar...
dökülsün ak yüzünüzden süt çamuru maskeniz öyleyse,
yıkılsın yüreğiniz gururdan ağlayışlarınız ile ilk ezanda...

büyüteç bakışlar süzgecine döktüm demimi...
belkide sırf demde tadımı bulurum dedim ben kimbilir...
lütfen bana
''kırık,camdan sözlerinin boğazımı kestiği dürüst bir ölüm ver...''
ey yar

* bakışlarım;umutlar ırkını kırıyor bugün,
gözlerimde mavi bir kan denizi dökülüyor...
ve ben çığlık çığlık suskunluğa teslim oluyorum...

zaman;kendine biçtiğin ölümün demini,tenine tad bıraktığın zamandır...

16.24

Hiç yorum yok: