22 Temmuz 2020 Çarşamba

Hemofobik aslan.


Pençemin gücünü biliyorum.
Dişlerimin keskinliğini tanıyorum.
Hızım rüzgarın elini tutuyor hissediyorum.
Ruhum en iyi avcı ile dalga geçiyor farkediyorum.

Ben ise,
ceylanın dizlerine uzaniyorum.
Omzuna başımı dayayıp,
Yaşamayı boynundan,
tam orasından kokluyorum.
Hızla çarpan kalbini dinliyorum,
En sevdiğim türkü diye.

Neden.
Neden..
Neden...

Neden bilmiyorum.
İnan neden bilmiyorum...

Zaman:Hemofobik aslan.

13.16

* hemofobi: kan fobisi.kan tutması.

5 yorum:

Serebce dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Serebce dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
e.t. dedi ki...

Teşekkür ederim değerli secebre.Yorumlarınızı bekliyorum.

e.t. dedi ki...

Serebce.Özür dilerim.

Serebce dedi ki...

Bildiklerim, keşiflerimden ibaret,
Dinlediklerim ise, keşfe davet.
Yolculuğum, ruhuma hizmet,
Durağım ruh-i revanım da, sabret...
Satılarınızı okuyunca duygu çok tanıdık geldi. Bazen okuduğunuz bir cümle, dinlediğiniz bir müzik sizi sürüklediğinde, kaleminize hakim olamazsınız. Bu da öyle bir şey...
Ben teşekkür ederim, anımsamak güzeldi...