20 Haziran 2023 Salı

Düşler salıngacı

Düşler salıngacı.

İt dalaşı.

Kendime açtığım o bitmeyen savaş.

Kendime dayadığım pastı bıçağım.

Uykular uçurumu kaçtığım.

Düşler salıngacı.

İt dalaşı.

Kanıyorum.

Gözlerim kararıyor artık.

Suretler kayıyor gözlerimden.

Düşüyorum.

Düşlerimi yüzüyorum derimden.

Düşler salıngacı.

İt dalaşı.

Karardım.

Kapkara kaldım

Şahıma parmaklarımdan bir yumruk atıyorum.

Vazgeçtim kendimden.

Ölmedim yazıyorum hep.

Ama artık ölüyorum.

Düşler salıngacı.

İt dalaşı.

Güçsüzüm.

Nefeslerimden çalıyorlar.

Bu gezegenin en güçlüsüyüm biliyorum.

Ama düşüyorum.

Düşlerimden üşüyorum.

Düşler salıngacı.

İt dalaşı.


22.39 rüyama girdin yine uzun zaman sonra.hala aynısın.hala kahraman.başımı okşadın.yüreğimi sonra .ölmeyim diye nefesini dudaklarıma üfledin.ve ben gülümseyerek ılık ılık öldüm...



Hiç yorum yok: