27 Mart 2024 Çarşamba

Metafor monologlar kenti kafamın içi


Bu topraktan yaratıldım.Bu toprakta doğdum.Çok çalıştım.Çok emek verdim.Yalanlarla sulanmış oysa diye korkuyorum şimdilerde bazı.Çok emek verdim.Gidemiyorum...
Ruhuma aykırı oysa.Bir damla yalan,bir damla karanlığı kaldıramam tarihimde biliyorum.Taşımam sahiplenmek istemediğim hiç bir yükü.Söylerim de taa en baştan bunu.
Bu topraktan yaratıldım.Bu toprakta doğdum.Çok çalıştım.Çok emek verdim.Gidemiyorum...
Bir iki üç...Bilmem kaçıncı dünya savaşı bu.Geliyor içten içe hissediyorum.Evsiz ekmeksiz.Belki düşsüz bile kalacağız kimbilir.
Elde kalacak bir nefes almak sadece o da belki...
Bu topraktan yaratıldım.Bu toprakta doğdum.Çok çalıştım.Çok emek verdim.Yalanlarla sulanmış oysa diye korkuyorum şimdilerde bazı.Çok emek verdim.Gidemiyorum...

Gün doğdu.Gün ağardı.Bir bardak su içti kalp ve uyandı...


08.54 metafor monologlar kenti kafamın içi ; yalan dolanla bombalanmış bu şehir,bu düşler...

Hiç yorum yok: