16 Şubat 2009 Pazartesi

ekşi bir tad bugulanıyor dilimde...



ekşi bir tad bugulanıyor dilimde...
rengi limon , tadı sarı bir ölüm ıslanıyor gözlerimde
bakışlarım yeşil bir huzur örtünüyor üzerine
ekşi bir tad bugulanıyor dilimde...
karadut mor bir soguk vuruyor dudaklarıma
kalbim can gibi çekiliyor parmak uçlarımdan yüregim sırtlarına.
ekşi bir tad bugulanıyor dilimde...
gözlerimden süzülüyor sicim sicim gülüşler
dökülecek denizi olmayan yetim ırmakların şırıltısında
sallıyorum hayallerimi
ve beşigimde mektupların
ekşi bir tad bugulanıyor dilimde...
gözlerim yanıyor
bıçagın , genç ve güzel sogan ile sevişmesinde
bıçak kanıyor
sogancık aglıyor
ve benim gözlerim yanıyor..
itfayesi yaşlarım yangınlarımın...
ekşi bir tad bugulanıyor dilimde...
küllerimin sızılarından dinliyorum seni
yangınlarımı özlüyorum
ateşe veriyorum tüm sözlerimi...
ben üşüyorum ve tüm yangınlar üşüyor düşlerimde...
ve seni özlüyorum bir yagmurun altında ,
ekşi bir tad bugulanıyor dilimde
ve ellerim ceplerimde...
fotografın ellerimde...
lo , t olga ...

Hiç yorum yok: