18 Şubat 2011 Cuma

sonra eskrim konuşmalar döküldü ağızlardan...


- eksik birşey mi var ?

- bir şey var,eksikliğinin farkında bile değil...

- özne'nin aradığı ne bu cümlede peki ?

- gizliden bir özne'nin saçlarının arasından kayıp,
yüzümün kıyılarına vuran ıslak bir sabahın kokusu aranılan...

- ...ve meşgul tüm aramalar öyle mi ?

- ahizesiz tüm konuşmalar bu cümlede,noktaya kadar ne telefon var nede gazete.

- ee iletişim ?

- dudaklarımdan onun dudaklarına iletilen kadar tüm sözler,
gerisi treni sekiz gün gelmez boş bir yoldur rayların gönlünde...

- bir rüyadasın sen,uyan bence

- durma o zaman haydi
beni uyuyan dudağımdan yakala,''kötü bir rüyaydı sadece''lere sürükle
öpüşlerinden...


* ve eskrim konuşmalar döküldü ağızlardan...
01.49

gecenin bir yarısı...

4 yorum:

üryan dedi ki...

bunu çok sevdim..

e.t. dedi ki...

neden bunu sevdin peki ?

üryan dedi ki...

Bilmiyorum? Sevmek bir sebebe mi bagli olmali yoksa?
Bak bunu da bilmiyorum? Belki oylesine, belki de degil..

Belki de bu sozlerin ciktigi haldir asina oldugum? Belki de digerlerinden daha cok degmistir sol yanima..

Inan bilmiyorum.. Ama cok sevdim..

e.t. dedi ki...

sevmene sevindim.

güzel cevaptı,sevmek özgürdür...ne bağlıdır nede olmalı diye bir kaideye bağlılık zorunluluğu vardır...

bende cevabını sevdim...

tebrikler ve teşekkürler.