30 Ekim 2021 Cumartesi

Tüm düşler size kalsın

Üzgünüm.

Kansızlığınıza çare değil kanım.

Tüm ışıklar size kalsın,

Pervanesiyim ben karanlığınızın.

Üzgünüm.

Çaresizliğinize merhem değil zehri ruhum.

Tüm düşler size kalsın,

Kanını emen sülüğüyüm ben düşsüzlüğünüzün.

Üzgünüm.

Doymayışlarınıza ekmek değil sözlerim.

Tüm şiirler size kalsın,

Susuz baharlarınızın mısralarını yırtılıp doğuran denizin atıyım ben.

Üzgünüm.

Ağrılarınıza uyku değil yaşı gözlerim.

Tüm hıçkırıklar size kalsın,

Yürekten sızılayan kıymığınızı yakalayıp çeken,

Ceplerinizin mezarlığında saklı işli bezden mendilim ben.

Üzgünüm.

Yaralarınıza tuz değil taşı bağrımın.

Tüm üşümeler size kalsın,

Penceresiz kışınızın,son nefesini vermiş 

kendi külüne gömülü çürümüş ateşiyim ben...


22.57 alevi olmayan yangınlar yakar bu tuzdan dünyada içimi.peki o zaman gök yüzün neden mavidir.







Hiç yorum yok: