15 Şubat 2023 Çarşamba

Seni sadece uzağından gördüm

Seni sadece uzağından gördüm,

Saklandığı yerinden ebeyi izleyen bir çocuk gibi saklandım kendime.

Gözlerim sende kaldı ama.

Saklanamadım o kadar nedense.

Bıçak bıçak deliniyorum.

Seni sadece uzağından gördüm.

Haberin bile yok oradamıyım.

Neredeyim inan ben de bilmiyorum.

Sözlerim sende kaldı ama.

Seni sadece uzağından gördüm.

Deprem deprem yıkılıyorum.

Gülüşümün toz toprak ıslaklığı.

Öksürüyor hıçkırıklar.

Seni sadece uzağından gördüm.

Adım adım üşüyorum.

Ellerimde bir şeyler daralıyor,sıkışıyor.

Terliyor dünler.

Aynı güneşsiz soğuklarda,

Ezilen karlar gibi eriyorum.

Damla damla ölüyorum.

Seni sadece uzağından gördüm.

Yemyeşil bir ormanın ortasında usul usul boğuluyorum...


An : 22.44 

bazen ne kadar denesen de yanmaz o mum.

ipi kırılmıştır içinin.

düş tutuşmaz.





Hiç yorum yok: