23 Mart 2023 Perşembe

Delirmiş bir bilgeliğin hırkası omzumdaki

Yumruğumu ısırdım.

İyi hissetmiyorum.

İçimde beni parça parça ısırıyor kinim.

Kendime kinim.

Yumruğumu ısırdım.

İyi değilim.

Ateşi görüyorum tüm ışıltısıyla kor közün.

Tutamıyorum kendimi.

Dokunmak istiyorum.

Elimi elim tutuyor ardımda inan.

Ateşe elimi sokmak istiyorum.

İstemsizim.

Yanmak acısıyla yıkanmak istiyorum.

Ses soluk vermeden hiç.

Delirmiş bir bilgeliğin hırkası omzumdaki.

Henüz giymemişim.

Örtmüşüm çocukluğumu omuzlarımdan.

Yumruğumu ısırdım.

İyi hissetmiyorum.

Soranım yok.

Yalnızım.

Korkuyorum.

Kendimden.

Uyumuyorum.

Uyuyamıyorum.

Gözlerimi kapatıyorum sadece 

gecenin üzerime yazılan basit rolüne.

Yumruğumu ısırdım.

Kanadım.

Tutamıyorum artık kendimi.

Sızıyorum içimden kendime...


01.43 hırlıyor içim...

Hiç yorum yok: