24 Eylül 2023 Pazar

Benim oyunlarım benzemez sizinkine

Benim oyunlarım benzemez sizinkine.
Altın toplamam zıplayıp.
Yarış arabalarını sürmem mesela öldürmeye.
Zarar vermem yaşayana,yaşamayana.
Çimene yada ağaca.
Benim oyunlarım benzemez sizinkine.
Değişmem kağıttan değer biçmelerinize hiçbir şeyi.
Ne toprağımı,ne tavuğumu nede keçimi.
Ne bir gülüşünü uzaktan,
Değişmem.
Benim oyunlarım benzemez sizinkine.
Satmam düşümü,dostumu,yuvamı.
Düşmem ateşe,savaşa,para dediğiniz kağıttan yalanlara.
Bilmem nedir zengin nedir fakir,
Şehirlerin yalanıdır size o.
Benim oyunlarım benzemez sizinkine.
Ağaçla konuşurum,kırlangıçla şiir okur,
Akan sular ile gülüşürüm.
Koklarım bir gülüşünü ateşten.
Benim oyunlarım benzemez sizinkine.
Satmam kendimi bine,on bine,yüz bine.
Terketmem kendimi boş işlere.
Satmam düşlerimi milyona.
Tüten ateş ile sevişirim.
Sonra,
Sac üstünden pişer o sıcacık gülüşün,
Dumanın değer gözüme, yerle bir olur ruhum.
Gözüm ıslanır, kuduz kalbim beni ısırır.
Sürerim bir gülüşünü merhemden tuzdan geçip,
En acıyan yerime.
İyileşir çocukluğum,kabuk tutar dünüm.
Benim oyunlarım benzemez sizinkine.
Kopmam ağaçtan,kuştan,candan,dosttan,yurttan.

Benim oyunlarım benzemez sizinkine.
Terketmem ruhu edepten,sevdayı yürekten.

21.56 kolay mı değil mi bilmem hiç.kendin olmak esas.terketme kendini.terketme istediğini.terketme düşlerini.terketme düşlediğini.kolay mı değil mi bilmem hiç.kendin olmak esas.terketme kendini.




Hiç yorum yok: