10 Eylül 2023 Pazar

Fallen

Bir bakışın asılmış düşüme hayalime,
Sallanıyor ruhumdan kalbime salıncağın.
Bir mutluluk,bir dert ve serince bir rüzgar,
Öpüyor yüzümü yüzün.
Yüreğim tutuyor.
Korkuyorum.
Kendimden.
Korkusuzluğumdan.
Tutamam diye kendimi.
Bir bakışın asılmış düşüme hayalime,
Sallanıyor ruhumdan kalbime salıncağın.
Bin mutluluk,bin dert ve derince bir kabri azap,
Öpüyor zehrin dudağımı.
Ayaklarım kara su.
Bir ağaç...bir kedi...bir tavşan...
Düşüyorum.
Kendimden zifre.
Günahlarımla,günahlarımdan.
Bir bakışın asılmış düşüme hayalime,
Sallanıyor ruhumdan kalbime salıncağın.
Bir rüyadasın.
Bir rüya.
Gözüm açık mı değil mi bilemiyorum artık.
Kaybolmuş gönlüm yağmursuzluğuma.
Adın yağmur içimin kumdan okyanusuna.
Bir bakışın asılmış düşüme hayalime,
Sallanıyor ruhumdan kalbime salıncağın.
Bir ağaç...bir kedi...bir tavşan...
Ölüyorum.
Toprağımda büyüyorum.
Bir hayalden bir gerçeğe doğuyorum...
Bir bakışın asılmış düşüme hayalime,
Sallanıyor ruhumdan kalbime salıncağın.
Kapatıyorum gözlerimi.
Salıngaç rüzgarları başımda.
Üşüyor ıslak yüzüm.
Bir yerdeyim bir gökte.

Bir bakışın asılmış düşüme hayalime,
Sallanıyor ruhumdan kalbime salıncağın.
Kaşım sekiz dikiş...
Kalbim doksan dokuz...

19.54 bir köy eviyim dağbaşında.içimden bir dut ağacı uzanır göğüne kainatın.toprak dam.toprak testi.kokusu memleket bir su düşer su kabağına.bir şiir çam kabuğuna.gaz lambası.gece feneri.bir köy eviyim dağbaşında.adı Toros atımın.kağıt gemim.yosun kanalım.derdimi yengeçler süzer.bir köy eviyim dağbaşında.bir yusuf düşer korkusuz gülerek kızgın ataşa.açıktan bir beton pencere.mısırdan zeytinden bir bahçe.dama sonsuz bir ağaç merdiven.derdim huzurum.mutluluk tezek kokusu.bir köy eviyim dağbaşında.





Hiç yorum yok: