11 Ağustos 2009 Salı

bu gezegende sençekimi denen birşey var...


bu gezegende yerçekimi denen birşey var...

havaya atılan herşey yer tarafından çekim gücüyle çekilir

ve yere düşer anlamına geliyo bu...

ve bununla beraber beynim bir gezegen ise eger,

bu gezegende sençekimi denen birşey var...

kafamda havaya atılan her düşünce

ve herşey

sen tarafından sen gücüyle çekilir

ve herşey her düşüncem sana düşer anlamına geliyo bu...

bu gezegende hergün sençekimi ile ,

yükseldigim ve ulaştıgım yüksekliklerden bırakıldıgım ,

gözlerimi açıp uyandıgım her anda ve heryerde
sana düştüm tekrar ve tekrar ben...

sana düşüyorum ve sana düşmekten kurtulamıyorum ben...

bu dünyada sençekimi o kadar güçlü ki...

newton...

agacın altında gölgene uzanıyorum ben

ve başıma düşüyorsun yine sen...

yasak elmamsın kaderi belli mahkumiyetimde daima sanki sen...

sençekimli fiiller ormanımda sessiz bir düş arıyorum ben...

kızarıyor herşey...

kanıyor heryer...

fonu kırmızı bu kagıt dünya üzerine ben ,

asla kırmızı giymem ben yazıyorum beyaz harfler ile...

kırmızı fon...

beyaz harfler...

kagıt dünya...

A4 aglamalar...

çizgisiz saman kagıt hıçkırıklar...

bir gezegensem ben...

yerçekimi sen...

heybemdeki kelimelerden...

işte pişirdigim aşurem...

nuhun titaniginden...

uçmaya çabalarken...

1 yorum:

Bettra dedi ki...

Bu gerçekten harika :)

Sevgiyle,
Bettra...