20 Ekim 2009 Salı

bag bozumu ...


gözlerinde geziyorum ...

mevsimlerden bag bozumu ...

yapraklar uçuşuyor yerlerden rüzgarların sırtına binip

koşuşturuyolar dört nala sokaklardaki süzülüşlere dogru...

sararıyor bakışlarım...

yaşlanıyoruz burnumuzdan düşen her kum tanesi nefes ile ömürden
cigerler kum saatimizden dolup boşalan zaman sanki...
yaşadıklarımız sayılıyor bizden habersiz biz ile...

gözlerinde geziyorum...

mevsimlerden bag bozumu...

topluyorum kara üzüm gözlerini bakışlarının bagından...

ıslak öpüşlerime ıslatıp çıkarıyorum güzel gözlerini...

seriyorum yüregimin güneşi altına...

düşüyor saplarından tüm çarpışları çırpınışları ile mis kokan yüregin...

gözlerinde geziyorum...

mevsimlerden bag bozumu...

uzanıyorum bakışlarının sıcacık topraklı bagına...

gökyüzü ne kadarda güzel görünüyor bakışlarına uzandıgımda

avuçlarının zemininden dünya ne kadarda güzel ve özel...

mucizelere inanıyorum...
çünkü seni seviyorum...


Hiç yorum yok: