13 Ekim 2009 Salı

hiçbir yazı borcum degil , hiçbir yazı borcun degil ...


hiçbir yazı borcum degil , hiçbir yazı borcun degil...

sadece hayal ettiklerini öde bana...

düşelim göz göze heryerden

yüksekligi önemli degil düştügümüz yerlerin ; seninle olsun yeter bana...

ellerini ver bana sorma bişey ne olur

sorgusuz sualsiz al yüregimi ellerine tekrar...

idam et tüm sözlerimi çok kan kaybedilen üşüyüşlerin altında...

uyuyakalarak tüm yaşama

rüya gibi ölelim sarılarak sevda taşına...

adına mezar taşın desinler

ve biz gülümseyelim öldügümüz yerden onlara...

hiçbir yazı borcum degil , hiçbir yazı borcun degil...

sadece düşlediklerini öde bana...

sevelim körü körüne birbirimizi yeniden

arkamızdan çocuklar koşsun arabalar arkasından koşan köy destanları gibi...

korkusuzlugumuzu yenelim beraberce

ve korkalım titreye titreye aglayarak birbirimizi kaybetmekten tekrar tekrar...

sarılalım daha bir sıkı aldıgımız her nefeste açılan boşluklara inat karışalım ruhundan ruhuma...

hiçbir yazı borcum degil , hiçbir yazı borcun degil ...

sadece kederlerini öde bana...

bir yalnızlık demleniyor gözlerimin sobası bakışlarımın bugu bugu yanışı üzerine...

dalgalanıyor duvarlarım sıcacık gölgelerin tırmanışlarında...

çık dön ne olur

gel yeniden yüregime...

kamp kur avuçlarıma sıcaklıgının çadırına uyuyuşlar işleyip...

nakışlar baglasın gözlerin gözlerime ...

beni tekrar ör ıslak tütün gözlerinin aglamaktan kuruyan rengine baglayıp...

hiçbir yazı borcum degil , hiçbir yazı borcun degil ...

sadece yoklugunu öde bana...
güzel yapragı sen bir agacın altından gökyüzüne bakan bir gözün yalnızlıgıyım ben bitanem...
gökte ay yerde ben yanıyorum bu sessiz yalnızlıklara sarılan gecelerde...
ve tüm yıldızlar yalnız gittikleri yerlerde...
bir hasreti yanıyor yaşamlarının sonuna dek tüm yıldızlar...
benim gözlerimde tüm gökyüzüm tüm yıldızlarım
seni özlüyorlar...
hiçbir yazı borcum degil , hiçbir yazı borcun degil ...
bana sadece sensizligini öde bu aşkın aşkım ...

Hiç yorum yok: