14 Mayıs 2011 Cumartesi

ince maraz...


hey doktor ,

bak tenimden yer çekimine teslim düşen sıcak kırmızı damlalara haydi...
teşhis koyma gerek yok merak etme,biliyoruz ne olduğunu...
tedaviye neden yok,
birkaç umut yalanıyla üfle küçük alevine kalbimizdeki mumun tam şimdi.
inan bu yeter bize...

hey doktor ,
söylesene hipokratına : bu asla tutulamayan yeminler niye ?
belki anlardı beni o kimbilir...
sövsem dünyaya dünyalar kadar ağrısı azalır mı bu acıların söyle.

hey doktor ,
göremedin yine niye geldiğimi yanına...
bahane yaralar,ağrılar aradım bende üstelik boş yere...
neyse...
görmek zor belli ki,kim suçlayabilir ki seni...
ince maraz bu bendeki...
reçetene okunmayan şu yazınla sade ve sadece '' bir umut '' yaz doktor.
hafifleyebilsin yüreğimdeki tüm bu acılar,
bir umut yaprağına tutunup uçabilsin tüm o uğurlu zamanlar...

zaman : ahlaksız bir 02.42


* hey doktor ,sevmiyorum seni hiç.biliyorsun sende bunu...bildiğini biliyorum...ve seninle beraber tüm bu dünyayı sevmemeyi seçiyorum...yanlış olduğunu biliyorum merak etme...kalbimde ağrıkesici zamanlar aranıyor yazıyorum...çünkü bu ağrılar gerçekten acıtıyor...

Hiç yorum yok: