14 Ocak 2024 Pazar

Fethini talep ediyor ruhunun,saçlarının cennet kokusundan koşup


Piyano dinliyorum.
Seni seviyorum.
Soğumuş bir çay,porselen bardağım.
Elimde düşlerim karman çorman.
Ütopya hırkalar örüyorum. 
Söyleniyorum.
Elini bırakmak istemiyorum.
Piyano dinliyorum.
Seni seviyorum.
Islık çalamıyor benim çaydanlık.
Alınıyorum.
Bir kaç yumurta,bir tava.
Bayat bir şiir yetiyor doymama.
Ufalanıyorum.
Piyano dinliyorum.
Seni seviyorum.
On gündür sulanmamışım.
Unutulmuş tüm yeşil hayallerim.
Bir kaç zeytin,bir kaşık bal'a.
Kızarmış bir dilim şiir yetiyor mest olmama.
Piyano dinliyorum.
Seni seviyorum.
Ellerim saçlarının en sıcak tarağı.
Saçlarını bırakmak istemiyorum.
Ilık rüzgardan bir gerdanlığı çıkarıyor boynun akşamdan.
Burnum saçlarına dayanmış,
Fethini talep ediyor ruhunun,saçlarının cennet kokusundan koşup.
Sinemdesin.
Piyano dinliyorum.
Seni seviyorum.
Mezarıma düşen ilk tırtıl.
Kelebek olana dek şiir oku bana kabrimde olur mu.
Bilmem ki ne gelir elimdeki zar,bir mi iki mi.
Cennet mi cehennem mi yaşamak.
Hangisinden hangisine yolculuk.
Ve sensizlik kaç vesait mutluluğa dek.

Piyano dinliyorum.
Seni seviyorum.


22.47 katli vaciptir isyan eden tüm mısraların,kağıtlar kan boyanmasa...





Hiç yorum yok: