17 Şubat 2024 Cumartesi

Üçe beşe bölmeyin kininizi ey korkaklar


Üçe beşe bölmeyin kininizi ey korkaklar.
Taksit taksit ölüm mü olur soymak icin cebi,bedeni.
Harami işi yağma bu.
Damla damla zehir saklamakta ne bardağıma,
Durma haydi bir anda gözlerime bakarak sok hançerini tek seferde sırtıma.
Nasıl diye düşünüp korkma cesaretsiz ey saf,
belki elimdeki bir ayna...
Belki o zaman damlar ancak karakterli bir asalet kalbi kırık bardağına,
Dolmaz asla ama.
Olsun.
Su tutmaz senin ruhun elbet bu belli.
Bu bitmez tükenmez korkak kötülük,bu çöl.
Ve ben göğün tek kükreyen bulutu bu alemde.
Yine de yağarım gürül gürül sicim sicim,
Bu korkulan çölün şu sıcağında,
Sadece ve bile,
Bir kaktüsün kucağında büyüttüğü biricik çiçeği için.
Üçe beşe bölmeyin kininizi ey korkaklar.
Taksit taksit ölüm mü olur ulan bir bebeği kibrit kutusunda yakmak için.
Çölüsünüz bu gezegenin adım gibi biliyorum,
Ayaklarımızın altından kayıp gitmeye mahkum.
Bir ağaç dikemezsin gönlüne,yeşil almaz ruhun senin,biliyorum.
Çölüsünüz bu gezegenin adım gibi biliyorum,
Ve susuzluk korkusuyla diz çöküyor aslanlar birer birer,yazık.
Oysa kurumuş dudakları çatlıyor bir şairin suyun yokluğunda.
Kanıyor dudaklar,tüm o afilli sözler.
Sızan kanını içiyor su diye dudağından süzüp,
Şu garip şair vampir.
Ve susuzluk korkusuyla diz çöküyor aslanlar birer birer,
Yazık...
Bu çölde susuzluktan  kurumaya yüz tutmuş deli bir porsuk,
Yürüyorum korkak aslanlar diyarından yana yana.
Yüzüme bile bakamayan cesaretsiz hayvan şehri.
Üçe beşe bölmeyin kininizi ey korkaklar.
Taksit taksit ölüm mü olur bir damla kanını emmek için tırtılın,yusufun...

09.34 düşler ateşinde kora cekiç vuruyor cümleler.Gözlerimde çapak çapak kör cesareti dövüyor yaşlar.



Hiç yorum yok: