2 Şubat 2024 Cuma

Üşümüş burnun


Ay karanlık.
Yaşları sağılmış gözlerinin.
Üşümüş burnun.
Soğuğa inat çıkarıyor yün eldivenlerini mısralar.
Parmak ucu açık şiirler öğleni oysa yüzün.
Ağlıyorsun, neden.
Ay karanlık.
Korkunun filizlenen gecesini soyunuyor suladığın endişe.
Bir filmde gördüm dün gece.
İki kurt var gönlümde.
Biri ateşten cesur,biri korkan rüzgarın ıslığından.
Hangisini beslersen o büyür içinde dedi filmdeki kız.
Ama aç bırakamam ben hiç birini.
Aç bırakmadım.
İki kurt var yüreğimde.
İkisinin de başını okşuyorum kızılderili gönlümce ben her gece.
Aç bırakmadım.
Bırakmam.
Ay karanlık.
Gün soğuk.
Kimsesiz adımlar.
Yalnızlığın yıkadığı ateşten dalgalar.
Ay karanlık.
Gece uzun.
Umut tükendi.
Ağzımda çengel bir iğne çocukluğumdan ruhuma takılı.
Zıplamıyor artık kovadaki çocuk.
Ruhum ızdırap denizinden kanayan sızan tek damla bir balık.
Kovada su kalmamış,boyumdan küçük.
Umut tükendi.
Zıplamıyor artık kovadaki çocuk.

Ay karanlık...
Düş soğuk...


08.53 bir türkü dinledim.teşekkür ederim türkü.

Hiç yorum yok: