24 Haziran 2024 Pazartesi

Yere uzanıp kulağımı dayıyorum yerle bir yalnızlığıma


Yer altında bir orman.
Gökyüzü içimde.
Masmavi diye bir renk var evet,
Maviden de mavi.
Yer altında bir orman.
Olmaz sanıyorlar,
Olur.
Hem de nasıl güzel olur.
Tam olması gerektiği yerde üstelik.
Zaten ormanın kalbi toprağın altında atmıyor mu,
Yere uzanıp kulağımı dayıyorum yerle bir yalnızlığıma,
Toprak,ince keten gömleği göğsü üşümesin diye üzerine giymeden örttüğü ağacın.
Kalbini dinliyorum köklerinin fısıltısından tek tek toplayıp seni.
Kulağım,ılık göğsüne birazdan bir kuşun narin konuşu gibi değen dudağım,
Tırnaklarım acıtmasın...
Zaten ormanın kalbi toprağın altında atmıyor mu,
Kalbini dinliyorum köklerinin fısıltısından tek tek toplayıp seni.
Yalan söylemez bana çocukluğum.
Yer altında bir orman.
Gökyüzü içimde.
Masmavi diye bir renk var evet,
Maviden de mavi...

Sizler satmışsınız kendi zamanınızın kumlarını,
Kağıttan basma yalan değerlere oysa.
Kum saatiniz akıyor size göre boş yere eğer onu satmadıysanız.
Kandırmış canavarlar sizi ilaçtan yalanlarla üzgünüm,
Sizin iyileşmeye değil,yaralarınıza ihtiyacınız var ey insanım,yaralanmaya...
Korkmayın.



10.43 düşünen bir sabaha uyandı karga.sahipsizdi ruhu.sahipli zannettiler.doğa, içinde uçuşan her ruhun satılık olduğu bir market değildir.


* "Yer altında bir orman" cümlesi için Fatma'ya teşekkür ederim.Soyadını bilmediğim için yazamadım üzgünüm.

Hiç yorum yok: