16 Aralık 2009 Çarşamba

gözyaşlarına bindirip yüzünde ögüt beni...


gözlerinden aşagıya düşür beni
bakışlarının nehrine karıştır ölen tüm sözlerimi...
gözlerinden aşagıya düşür beni
adımlarının altında ezilen topraga gömüp taşır beni...
bakışlarının alev ocagında dagla beni
dilinden düşenler ile tutuşturup yak , beni kaplayan şu teni...
su toplasın tüm susuz umutlarım gökte mavi bulutlarım...
gözlerinden aşagıya düşür beni
bakışlarından yanaklarına agır agır it beni...
sevgisiz kalmasın gübresiz kalsada eksik açtıgın tüm papatya yaprakların...
baharın güneşsiz üşümesin hiç...
gözlerinden aşagıya düşür beni
tüm kederlerine sürüp gözyaşlarından süz beni...
damla damla akıt yüreginden beni
mum gibi yakıp tüm odaya kokumla dagıt beni...
yalınayak çıktıgım yayan gidemedigim bu yolda
tüm aglayışlarına inat
küçük bir bebegin yanagını koklayıp
o koku ile mutlulugu düşleyip
gözyaşlarına bindirip yüzünde ögüt beni...

Hiç yorum yok: