13 Aralık 2009 Pazar

sana batmak istiyorum sevgili...


sana batmak istiyorum sevgili...
bırak karışsın satırlar mektuplar gözlerine dalıp giderken gözlerim...
bırak kagıtlar karışsın ellerimde usul usul aşkına...
elimdeki tüm kupalara adını yazayım gizlice...
sırf kalpler uçuşuyor diye tüm kupalarda ,
kırmızıdan yangınlara işleyeyim ismini sessizden tüm kenarlara...
dagıtayım elimdekileri tek tek sonra masaya...
tek tek açılsın ellerimizdekiler avuçlarımızdan gözlerimize...
ve en son sen aç elindekileri gözlerinde şaşkın gülümseyişin ile karşılayıp bizleri...
topla tüm kagıtları sonra bir demet yapıp ellerinde...
elinde adını kazıdıgım tüm kupalar ile açıp elini yüregime...
koz kupa bakışlarına dalıp hayaller kurayım ben ,
gözlerimde uçuşan tüm kalpler ile heyecanla sana...
gözlerime döküp gözlerini
durma haykır ve çiz beni sevgili...
çiz beni tüm sihirli düşlerin ile elinden gözlerine...
tüm kaybedişlerimi sana kurban vereyim...
ve ben tutmayan hesaplarımdan düşüp ,
sana batayım sevgili...
seni kazanmak ugruna bütün elimdekilerden vazgeçeyim...
seni kazanmak ugruna tüm kazanmaları terkedeyim...
seni kazanmak ugruna tüm kaybedişleri su diye içeyim...
denizi sen bir oyunda ben ,
sana batmak istiyorum sevgili ...
kupalara kazıyorum adını... yüregimden söküp her harfiyle sana adıyorum yagan yagmurlardan birikmiş okyanus dolusu bu aşkı...
batak masasının kalbi delik sandalından...
batan geminin mısralarından...

4 yorum:

Puzzle. dedi ki...

aşka yogrulmak karışmak bu olmalı,yüreginize saglık. Söyleten yazdıran aşklar için tanrı bile egilirmiş.

e.t. dedi ki...

teşekkürler puzzle...güzel sözlerin gururlandırdı kalemimi...

_zAhİr_ dedi ki...

"seni kazanmak ugruna tüm kazanmaları terkedeyim..." Aşk değil mi bu :) çok güzel olmuş...

e.t. dedi ki...

teşekkürler zahir...aşk ...