31 Mayıs 2023 Çarşamba

Beni ısıran köpek ile bakışıyorum

Beni ısıran köpek ile bakışıyorum.

Nakış nakış kanıyorum.

Gözlerimi alamıyorum.

Beni kan tutmaz aslında.

Ama sana tutuluyorum.

Beni ısıran köpek ile bakışıyorum.

Dişleri içimde ,

Hissediyorum...

Beni ısıran köpek ile bakışıyorum.

Saat kuduz sevişmeler zamanı duvarda.

Saat tuzlu bir sızı dudağında.

Beni ısıran köpek ile bakışıyorum.

Gözden göze gönlüne taşınıyorum acım taştıkça.

Ben rüya görmem aslında.

Rüyalanıyorum sana.

Beni ısıran köpek ile bakışıyorum.

Saat cinayetimin  paslı demir tadı,kokusu dilimde.

Bir bağlama.

Bir tel.

Şarkımı çalamıyorum.

Beni ısıran köpek ile bakışıyorum.

Nakış nakış kanıyorum.

Hav yok,hırr yok 

Aldanıyorum...


01.05 varlığın kolumda diş izi.varlığın en değerli saatim.saat kupkuru dudaklarına düşen bir gülüş gökten ; şimsek gibi , bıçak gibi.saat bir damla kan dudaklarında.su dolu dudaklarımla sana koşuyorum.kırmızıyı sende içiyorum.varlığın kolumda diş izi.varlığın en değerli saatim.saat bir haziran gecesi pencerende.saat martıların çığlığı saçlarının dalgalı denizinde.

Hiç yorum yok: