31 Mayıs 2023 Çarşamba

Sonra bir korkak tırtıl düşüyor sırtımdan gibi düşlerimden

Kağıdım yangın yeri.
Uyumadım.
Yandım yandım da üşüdüm sonra.
Kapatıyorum gözlerimi.
Uyuşuyor ellerim.
Karıncalar geziyor önce dizlerimde 
Sonra bir korkak tırtıl düşüyor sırtımdan gibi düşlerimden...
Kağıdım yangın yeri.
Uyumadım.
Yanıbaşımda dünden kalma yarım bir bardak.
Tozlanmış yorgun suyum.
Saçına aklar düşmüş gibi güzel.
Yüzünde güneşin tatlı öpücüklerinin izleri sonra.
Kağıdım yangın yeri.
Uyumadım.
Ütüledim bir kaç mısra isteksiz tembel yüzümde.
Kırışık bir şiir giymişim üzerime.
Vakit güneşli bir ayrılık akşamı selam çakan düne.
Kağıdım yangın yeri.
Uyumadım.
Uyuşuyor ellerim.
Uyuşuyor düşlerim.
Uyuşuyor dünlerim...
Kağıdım yangın yeri.
Uyumadım.
Bıçakladım cebimde kendimi.
Bıçakladım dünü.
Bıçakladım gülüşümü.
Mutluluk kan tadı bir ırmak yüzümde.
Kağıdım yangın yeri.
Uyumadım.
Yandım yandım da üşüdüm sonra.
Kağıdım yangın yeri.
Uyumadım.
Hiç ayrılmadık seninle.
Kağıdım yangın yeri.
Uyumadım.
Sonra bir korkak tırtıl düşüyor sırtımdan gibi düşlerimden...
Gıdıklanıyorum düşümde sesin ile.

00.44 yaz beni.yaz beni korkak tırtıl o bir günlük yeşil nefesinle.





Hiç yorum yok: