8 Mayıs 2023 Pazartesi

Bir el var boynumda

Bir el var boynumda.
Biri ılık biri soğuk.
Ne kadar güçlü sıksa da.
Canı yok hiç tenimde.
Ölmüyorum.
Bir el var boynumda.
Biri ılık biri soğuk.
Umrumda değil kimin diye.
Bakmıyorum.
Bir el var boynumda.
Biri ılık biri soğuk.
Mora çalıyor boğazım.
Ölmüyorum.
Yetmiyor gücü.
Düşmüyorum.
Bir el var boynumda.
Biri ılık biri soğuk.
İçime akıyor sıcacık bir düş sonra.
Ölür gibi ılık mı ılık bir uyku ile diz çöküp tüm rüyalarıma.
Ateşimi ateş olup yakıyorum.
Bir el var boynumda.
Biri ılık biri soğuk.
Şahadetin şerbetini döküyor gözüm tuzla buz.
Dudaklarım yanıyor yağmurunda ölümün.
Ölmüyorum...

Bir el var boynumda.
Biri ılık biri soğuk.
Beni kesecek kılıcın parıltısına keskinliğinden yürüyorum.
Bir el var boynumda.
Biri ılık biri soğuk.
Bir nefes ki sesin,
kan revan yangınında boynumun ateşinde doğan,
Ah o sesin...
Bir el var boynumda.
Biri ılık biri soğuk.
Ölmüyorum.
Kağıdımda sıcacık bir telaş.
Biri yazıyor biri siliyor...

Bir el var boynumda.
Biri ılık biri soğuk.
Biri ölüyor...
Biri gülüyor...
Biri gülü...

Bir el var boynumda.
Biri ılık biri soğuk.
Ölmüyorum...

00.53





Hiç yorum yok: