12 Mayıs 2024 Pazar

hamlet'in gölgesinde dinleniyor içimdeki sessiz celladım


Kan kokusu bir sabah gökten şimdi yağan.
Sana geliyorum william.
Ey kuşlar şairi.
Ve düşler kuruyor kitap araları gibi insanların içlerinde.
Ceketini giymiş tüm o solgun yaşlı bulutlar.
Göğün yüzü gidiyor buralardan.
Kan kokusu bir sabah gökten şimdi doğan.
Bir sen demi ocakta şimdi kaynayan.
Şeref yoksunu bir sevda şimdi avucumda,
Gözyaşım ile kuruyan,gücüm ile korunan.
Sana geliyorum william.
Ey kışlar şairi.
Bir kuru güneş yalanı,
Bir kuru gülümseme,belki bir yağmur,
Ve belki dürüst bir kar akşamı içini üşüten, Senelerinden,çaldıklarından seni koparıp...
Sana geliyorum william.
Ey aşklar şairi.
Korkmana gerek yok artık sevgilim.
Bırak çözüp dilini kıyısından azad et tüm gerçekleri artık.
Yüzsün küreksiz tüm gerçekler yalan denizinden akıp geçip her şeyi yakıp geçip.
Hafiflesin artık her şey her yer.
Hafiflesin bendeki tanrı dağı sönmez ateş,sendeki bu yürek yağmurları...
Korkmana gerek yok artık sevgilim.
Herkesi kesmeye hazırım ben.
Her yeri yakmaya hazırım ben.
Her yangını boğup öldürmeye hazırım ben.
Korkmana gerek yok artık sevgilim.
Bu dünyanın o iki hain böceğini ezmeye hazırım ben.
Bir adımda alıcam o değersiz canlarını.
Sana geliyorum william.
Ey düşler şairi.
Şerefsiz aşkları bağlayıp yakmaya hazırım ben.
Korkmana gerek yok artık sevgilim.
Sana geliyorum william.
Ey intikam şairi.


23.51 
hamlet'in gölgesinde dinleniyor içimdeki sessiz celladım şimdi.
Bekliyorum.
her şeyin farkında bir sessizliği içiyor şehrin çeşmesinden kor sıcak intikam kılıcım...
Yarınıma,savaşıma dövüyorum onu.
Keskin sabahlarımın merhametsiz kanlı et çatalı...
Yıllardır hazırlıyorum...
Üç kuruşluk insan pazarı bu zaman.
hain aldatmalar harmanı bir cumartesi şimdi ocakta ısınan...
ve ben hiç aç değilim tüm bu yalanlara sanki,kan kurak yıllar boyu ölüm orucumun kuraklığından...

hamlet'in gölgesinde dinleniyor içimdeki sessiz celladım şimdi.
Bekliyorum.




Hiç yorum yok: