29 Nisan 2024 Pazartesi

his...düş...dem...


Bir cam ustasıyım arafımda,
Üflüyorum kendimi...
Binlerce dereceden dökülüyorum sana.
Bir nal ustasıyım arafımda,
Dövüyorum kendimi.
Yüzlerce çekicin sıcağından su veriyorum sana.
Bir çamur ustasıyım arafımda,
Arıyorum ellerimden kendimi.
Binlerce dönüşlerden geçip şu kainatı, dönüyorum sana.
Bir bağlama ustasıyım arafımda,
Bam teline baş koyup vuruyorum kendimi.
Bin türküden düşüp çalıyorum seni.
Bir ip ustasıyım arafımda,
Eğiriyorum kendimi.
Yüz bin fezadan dönüp bir semada örüyorum seni.
Bir çay ustasıyım arafımda,
Bir yangına vurgun kumda demliyorum kendimi.
On bardağın dudağından kesip,yarım yudumun dumanında doyuyorum sana.
Bir dert ustasıyım arafımda,
Tek sızıdan eritip de bir damla suya döküyorum kendimi.
Yetmiş kapıdan yetmiş bir ağlamadan sızıp bir kaşık düşüyorum sana.
Bir küfür ustasıyım arafımda,
Yanıyorum kendimi.
Doksan küfürden seçiyorum cımbız ile harfini de,öyle yazıyorum isminden seni.
Bir su ustasıyım arafımda,
Akıyorum kendimi.
Doksan dokuzdan uçuyorum da güneşinden,bir dağ başına düşüp üşüyüp yağıyorum dudağından sana.
Bir derya ustasıyım arafımda,
Yedi denizin tuzundan yanıyorum kendimi.
Bir gezegenin sularını boylu boyunca yüzdüm de,bir kaşık düşte boğuldum sana.
Bir yaşamak ustasıyım arafımda,
İki Oksijen ile yakıyorum kendimi.
Milyon nefesten vazgeçip,topraktan ölüp dönüyorum sana.


0958. his...düş...dem...ustalık yolunda bir sümükten böcek kayıp gidiyor şu masal denen hayattan.


Hiç yorum yok: