21 Aralık 2008 Pazar

anlamı yok sen gölgeme saklanmayınca saklambacımın...



anlamı yok sen gölgeme saklanmayınca saklambacımın...

anlamı yok yüze kadar sayışlarımın

sen gölgemden dinlemiyorsan eger beni...

heyecanı yok eger sen yoksan , saymaların bagıra bagıra...

ebesi hep ben kalayım sevgilim bu oyunun

ve sen kalbimden sobele hep beni...

ebesi hep ben kalayım bu oyunun sevgilim

yeterki sen hep başucumda dur gölgemi ört üstüne...

saklan yüregime

saklan sıcacık ellerimin içerisine...

anlamı yok hiçbir anlamın sen yoksan eger o anda...

anlamı yok hiçbirşeyin

yoklugunun kıyısına vuruyorsam eger çaresiz...

mendilim hayalin...

gözyaşım gözlerin...

gel sarıkamışta üşüyelim , palandökende buz kesilelim seninle sevdigim...

mendilim hayalin...

gözyaşım gözlerin...

saymaya başlıyorum yine sevgilim

saklan haydi durma yüregime...

ebe hep ben kalayım gözlerinde seninle

ve sen saklan seni bulamayacagım bir yere ...

mesela yüregimin derinliklerine...

Hiç yorum yok: