5 Aralık 2008 Cuma

ışıkları kapatmışsın...


Işıkları kapattım.
Karanlığın gecesinde ikamet ediyorum bu gece. Hadi uzan yanıma. Tüm şefkatinle önce saçlarımı okşa,sonra sar beni sıkıca. Daha yeni tanıştığımız zamanlardaki gibi öp beni. Güveninin zırhında, kalbinin ılık sıcaklığında uyuyayım yıllarca.
Işıkları kapattım.
Yalnızca sen ve ben varız bu odada. Sokak lambasının cılız ışığı can veriyor ikimizin dışındaki her şeye. Dokunmak ve hissetmek istiyorum yeniden. Kalbimin yeniden attığını duyumsamak ve gülüşmek hınzırca…
Işıkları kapattım.
Yalınlığımdan türeyen vahşi yalnızlığıma düşman olmaya başlamadan önce son bir kez sarılmak istiyorum sana. Kokunu kokum yapmak istiyorum. El ele tutuşmak, gözlerine dalıp gitmek, abuk subuk bir sürü şey anlatmak, gülmek, gülmek ve gülmek istiyorum.
Yeniden eski yaprakları açıp okumak istiyorum. Mümkün mü?
Bir aşkı başa sarmak istiyorum, yıpranmış bölümleri makaslamak istiyorum. Mümkün mü?
Işıkları kapattım.
Unuttum, unuttun, unuttuk her şeyi…
Uzan yanıma, önce okşa, sarıl sonra…
Öp,
Sadece öp…

'' küçücük ellerimden '' by anubiss

dün gece rastladım şanseseri (şansesiri) bir blogta bu yazıya.yazarın yazan tarafının ismi anubiss...bana sesleniyor sanki yazıda bişeyler...öyle hissettim...begendim...yazıyı begendigim için degil ; düşünceyi ve düşüncenin sürülüşünü begendigim için sergilemeye karar verdim...ve aynen alıp koyuyorum. teşekkürler '' küçücük eller ''

Hiç yorum yok: