3 Kasım 2009 Salı

bindim gidiyorum...


bindim gidiyorum...

onbinlere dogru yol alıyorum sessizden usuldan...

bindim gidiyorum...

arkamdan çekiliyorum durmadan...

gerime sallanışlar döküyorum avuçlarımdan akıp giden...

dökülen yagmurların tersine adım atıyorum...

bindim gidiyorum...

kafamı bugulu pencerelerin omzuna koyuyorum...

bindim gidiyorum...

durakları unutup kayboluyorum

bu kentin yabancı bakışları ile turisti oluyorum...

bindim gidiyorum...

tüm yüzler ardımdan geliyor...
yüzler dökülüyor gözlerimden...

bindim gidiyorum...

bir bir dökülüyorum göklerimden...

çatılardan damlıyor çatlak kaldırımlardan birikiyorum...

bindim gidiyorum...

ardımdan kimse el sallamıyor...

bindim gidiyorum...

tüm sallanışlarımdan düşüp

salıncagımdan üşüyorum...
tıka basa dolu bir minibüste neden yapayalnızdır tüm bakışlar düşünüyorum...
ALLAH rahmet eylesin bir umudun daha yanıp gitti bu dünyadan...başın sagolsun kibritçi kız ...

Hiç yorum yok: