23 Kasım 2009 Pazartesi

öldürdüm tüm eski benleri içimden...


sen kazandın...

öldürdüm tüm eski benleri içimden...

tüm eski günleri döktüm böbreklerimden acılarla süzüp...

öldürdüm tüm eski benleri içimden...

sorma neden...

öldürdüm tüm eski benleri içimden...

kan revan yaşlı bakışlarımı kesip attım dipsiz taş kuyulara zindan düşüşlere...

sen kazandın...

tüm eski benleri öldürdüm içimden...

içimden kan ırmakları döktüm gözlerimin deniz derinligine...

öldürdüm tüm eski benleri içimden...

kan kırmızı pazartesiler uyandım kayıp sabahların yalnızlıgına sımsıkı sarılıp...

sen kazandın...

tüm eski benleri öldürdüm içimden...

katiliyim tüm dürüst hislerimin artık

kalbim kaç kalibre atar acaba şimdi bilmiyorum...

soyunuyorum tüm silahsızlıgımı gözlerimden...

bakışlarıma cepheler kazıyorum tabur tabur dökülen aglayışlarımdan...

sen kazandın...

öldürdüm tüm eski benleri içimden...

vicdanımın ebedi mahkumuyum kemik parmaklıklar ardında şimdi...

gögüs kafesimin agrılarında yalnız atmaya mahkum kaldı kalbim...

müebbet yaşamayı ceza kestiler kurşundan aşk kalemimi kırıp...

sen kazandın...

öldürdüm tüm eski benleri içimden...

katiliyim tüm sevdalı bakışların deniz kenarı kaldırımlarında bu kentin...

katiliyim tüm aşık sözlerimin

aşık mısralarımın artık...

sen kazandın...

tüm kaybedişleri silahımda unutup bastım dilimin tetigine...

sen kazandın...

öldürdüm tüm eski benleri içimden...



Hiç yorum yok: