23 Kasım 2009 Pazartesi

sevgili istanbul her yanımız sis...


sis

domuz gribi...

sis

yeni ay...

sis

açılımlar...
saçılımlar...

sis

aynı tas aynı hayat ( hiçbirşey degişmiyo bu yaşamda... )

sis

soguklar , maçlar , diziler , çaylar , kahveler , sıcacık çorbalar, dostlar , hatıralar ...

sis

önümüzü göremiyoruz bir türlü...bir sis kapladı ki sorma her yanımızı istanbul...ne zaman dagılıp gidicek acaba herşey bilmiyorum...cahil bekleyişlerdeyiz...bilmiyoruz...bekliyoruz...hadi hayırlısı sevgili istanbul...yine elele ...yine beraberiz ...

4 yorum:

Bettra dedi ki...

İstanbul Robinsiz miydi bir süredir?
Evet sis birçoğumuz için yaşamı hayli zorlaştırdı ama ben yine de tadını çıkarmayı seçtim.. Güzeldi, çok ...

Sevgiler,

e.t. dedi ki...

ewet robin şehir dışındaydı 13 gün gezisi...şehirden kaçtım ruhumu alıp ve dolu dolu geri geldim ...şimdi yazıp tükenme zamanı...

Bettra dedi ki...

Nasıl iyi gelir bu kaçışlar... Dinelenmeler, duyabilirsen kendini dinlemeler.
E hoş geldin o zaman :)

e.t. dedi ki...

hoşbulduk ortak...çok haklısın bazen kaçmak çok iyi gelir kaçmadan durması gerektigine inananlara özellikle...haklısın...eee nasıl buldun 2.filmi ? yeni ayı ?