25 Kasım 2009 Çarşamba

ve hergün aynı rüyaya uyuyorum...


nereye baksam aynı kız...

nereye baksam seni seviyorum...

tükenen mumların bilinen kaderine kürekler çekiyorum her gece...

yandıgı an donacak sıcaklıklar demliyorum eriyen mumlarımdan...

nereye baksam aynı kız...

nereye baksam seni seviyorum...

yazılası satırlar kovalıyorum körebelerimde...

gözlerime tüm inkarlarımı baglıyorum kimseleri görmeyeyim diye...

nereye baksam aynı kız...

nereye baksam seni seviyorum...

her hapşırmamda bir sessizlik kaplıyo içimi ve beni tanımayan bir kalabalık birde...

çok yaşamayı dilemiyorum aslında bir çok yaşa duymayı beklerken tanınmadıgım kalabalıklardan...

git gide kayboluyorum büyüdügüm sokaklarda bile...

nereye baksam aynı kız...

nereye baksam seni seviyorum...

kim ne sorsa bu devirde bana , kimsenin sorusu beklemiyor hiç verilen cevapları...

susuyorum tüm cevaplarımı işte bu yüzden sana...

ve hergün aynı rüyaya uyuyorum...

nereye baksam aynı kız...

nereye baksam seni seviyorum...

Hiç yorum yok: