23 Kasım 2009 Pazartesi

düştüm...


hep bir düş olarak kaldım dürüst gözlerinde...

titrek yüreginde...

düştüm...

ceplerinden yerlere , sözlerinden rüzgarlara...
sana uzanan eller büyüttüm mahkum avuçlarımın utangaç telleri arasından sana uzanan...

hep bir düş olarak kaldım dürüst gözlerinde...

düştüm...

ellerinden kayıp ıslak yagmur kaldırımlara...

şimdi tüm haksızlıkları postalıyorum ilk geldikleri zarflarına koyup gözlerimden uzaklara...

mesela pek girmedigim bir diger odasına evin...

atıyorum mektup mektup tüm sızıları içimden...

pulu pişmanlıklar , adresi sen uzaklar demliyorum aklımdaki zamanlarımızdan bize...

düştüm...

derin yükseklerden bulutlu derinliklere düştüm hep gözlerinde...

düşle beni sensiz ,

durma devam et düşündügün tüm alevleriyle meşalelerin gölgesine saklamaya beni...

düşle bizi bensiz...

düştüm...

kiremit çatılardan bir sokak arası taş basamaklarına düştüm gözlerinde...

bir kibrit çakıp yak kükürt kokan kış akşamlarının hatrına ardımdan karanlıgıma...

umut kokan umutsuzluklar ışıldayıp dursun ardım sıra her adımımda...

uzun ince bir yolun koluna girmiş caddede ateş böcekleri yanıp sönüyormuş gibi

umutsuzluga çakılan umut kıymıkları ışıldasın o yolda...

biz adına kibritler yanıyor diyelim...

penceresinde bir çocuk sihir desin sokak karanlıgında gördüklerine...

hep bir düş olarak kaldım dürüst gözlerinde...

düştüm...

ölen bir balık gibi akvaryumun kumla süslü derinlerinden suyun üstüne düştüm gözlerinde...

kibritler...

umut çubukları masallarımın...

umut çubukları bilinçaltımın...

tutuşsun tüm korkularım bir kibrit kutusu kenarına sürtünüp bir anda...

üşüsün uyuyan tüm üşümelerim içimdeki titreyişlerimin rüzgarlarına tutunup...

uyansın içimdeki tüm soguklar buz gibi bir ocak sabahına...

dokuz dogursun ocak o soguk sabahına uyanıp...

hep bir düş olarak kaldım dürüst gözlerinde...

düştüm...

bakışlarının hizasından diz çökmüş ayaklarımda ayaklarının önüne düştüm gözlerinde...

tekrar bakışlarının hizasına düşürdüm tüm sakladıklarımı işte...

hep bir düş olarak kaldım dürüst gözlerinde...

düştüm...

diz kapaklarımın kanayan sıcaklıgından tüm çocukluguma düştüm gözlerinde...








Hiç yorum yok: