2 Ağustos 2012 Perşembe

içimde bir simyacının misketleri parlıyor...


boşver varoş kal benimle...
öyle ışıl ışıl yesyeni bir ceket giymesin mesela elimizdeki defterimiz,
gazeteyle kaplanmış olsun mesela hırkası;
iki ortalı bakkal şivesi olsun,
yer yer kopuk bakışlı seyrek sayfalarının dili mesela...
boşver varoş kal benimle...
is koksun dudakların kül rengi öpüşlerinde...
çatılara kaçıp gökyüzüne uzanalım biz cennetin umman çayırları diye sonra.
boşver varoş kal benimle...
kararan kelimeleri saklayalım avuçlarımıza,
bin yıl tutalım sımsıkı ellerimizin arasında...
o kadar parlasın ki sonra,bir satır kömür karası şiir avuçlarımızda,
değerinden adını AŞK çalsın...

* içimde bir simyacının misketleri parlıyor usta,
ve benim defterim şiirlerini sallıyor...
büyüyen ben oluyorum beşik bakışlarda oysa...

01.03

2 yorum:

Bettra dedi ki...

"Yillarca isiltili, parlak bir gokyuzunun altinda gosterisli giysilerin ve buyuk laflarin ardinda aramisti aski.. Oysa ne kadar sade, ne kadar 'Ben' gibi bir sey di ask onun yaninda..."

Uzun zaman olmustu Robin:)

Sevgiler,
Bettra

e.t. dedi ki...

Hoşgeldin,

uzun zaman olmuş evet haklısın.


Saygılar,

bEN.