1 Eylül 2012 Cumartesi

kızgın kalbinde kaynayan LAV üzüntüler yanıyor gülüşlerinde...


merak etme sevgili'm,
ardımda durduğun yerde,duyuyorum dudaklarından düşen her fısıltılı sesi.
sitemkar çarpıyor yüreğin;
haklı da üstelik,biliyorum...

merak etme sevgili'm,
hissettiklerini süzüyorum güzel bakışlarından,
bir bardak leylak çayı gibi özenle dokunuyorum yüzünün yapraklarına üstelik...
kızgın kalbinde kaynayan LAV üzüntüler yanıyor gülüşlerinde,
görüyorum...

merak etme sevgili'm,
taştan samimi kasaba yolları üzerinden,
bir rüzgara veriyorum fısıldadığım sözlerimi bir sevda mektubu diye,
az sonra omzuna bir bülbül konacak sakın korkma,
onu kanatlarından şu tatlı rüzgar tutacak,
ve sana mektubumu okuyacak,
tembih ettim sessizce ama...

merak etme sevgili'm,
sitemli yağıyorsun şu sıralar dinliyorum,
ıslanıyorum sağanak sözlerinin altında üstelik kaçmıyorum,
şemsiyemi evde bıraktım bilerek...
seninle ıslanmak istedim sanırım...
kızma,biliyorum çünkü...
haklısın üstelik...
ilk hatayı ben yaptım,bunu henüz anlıyorum...


14.09

bEN...

* yazarken ezginin günlüğünden küçük gemi'yi dinledim tekrar ve tekrar;onların okumadığından olan şarkılardan...
nedeni yok;anı bütün tazeliği ile paylaşmak adına sadece söylemek istedim...

dip not : yazıda farkedilen tüm dilbilgisi hataları,bilinçli seçimlerimdir.

Hiç yorum yok: