4 Eylül 2012 Salı

SEN OKUMA BENİ LÜTFEN...



ELDE EMEK YOLLAR...

dostlarım haklı çıktılar belli ki,
kopyalanan üsluplar,teknikler ve nefeslerin dünyasında,
ne kadarda komik görünüyor kralın kıyafetleri ile aynalarda salınan soytarılar.
yazık...çok yazık...
çalınır demişlerdi bana daha önceden beri oysa...

kopyala yapıştırcılar dünyasında mide bulantısı saatler bunlar...
yazık...
çok yazık...
yazmak nedir bilmemişsiniz hiç AMA HİÇ belli ki !!!
daha kendiniz olamadan,kendiniz kalamadan nasıl bir kalemde sonsuz olabilirsiniz ki siz ?
vazgeçin bence...
daha özgün,daha kendi olabilen ilkokul çocukları görürken önümde,
hiç ama hiç şansınız yok bu dünyada fikrimce...

tek bir tavsiyem var size hırsız bukalemun kaleminde dinlesin diye :
okuma bu sayfayı bence !!!

copy paste çöplüğünde eşelenmişsin zaten yeterince...
halbuki ilk okuduğumda sevmiştim senin farklı kendine has üslubunu ben,
şimdi ise geçmiş bana kırık aynalarla kendimi gösteriyosun,
üzgünüm ama midemi bulandıryosun...

SEN OKUMA BENİ LÜTFEN...kendi iyiliğin için hatta bakma bile buralara bir daha...

* salakh şehrin kayıp ruhlarını azarlarken...

üslup NEFES gibidir ey adam,
ve her nefes eşsiz,kainatta tek misali kendine ait bir tat taşır özünde...
kendi ciğerlerine neden başka birinin NEFESİNİ HAYAT diye çekesin ki ?
böyle düşün ve kendin ol bence...


arkadaş üslup,teknik,kelime oyunları,metaforlar,dizilişler,cümlenin devrikliğinin o bende kıvranan yönü dahi kopyalanmaz ki be yuh YUUH SANA !!! kendin ol be adam kendin ol,çünkü o zaman bende yanında olurum...

21.17

bEN...

1 yorum:

e.t. dedi ki...

1.yazar önce yorumu sildi.
2.konuşmalar uzadıkça sığlaşıyordu düşler ve o güzel suskunluklar,biliyordu.
3.birinci yazıdan dokuz yüz elli yedinci yazıya kadar hepsinde aynı ruhun kınında aynı kılıca su döküp dövüyordu oysa. ''bu fazla keskin ama '' demek saygısızca irite ediyordu.
4.'' sakin şeyler okuyalım biz burada '' ? burası bir lahmacun fırını değil ki sipariş veresiniz ? yada hmmm pardon karşıda harika bir pideci var tam sizlik olmuyordu malesef bu işler...
5.burası benim hapis yerim,kendime kilit düş cümleler bunlar...
kapıları açık kırık bir kafes burası...gelmek zorunda değilsiniz mesela...uçup gidebilirsin rahatlıkla.
6. ''saygısızlık'' her yüreğin sözlüğünde başka tanımlıdır...elinizde;elinizden de büyük bir sözlük var diye,bütün ruhları gezemezsiniz öylece...unutmayın lütfen...
7.ve yedinci günahınız sessizliğiniz olsun sizin...