21 Eylül 2008 Pazar

03:22 a.m...


dokuz yaşımdan terkim çocuklugumu

gülüşlerden emekliyim dokuz yaşımdan yaşamı

inanmadım elimi bırakmayacak bir elin varlıgına hiç...
avuçlarımın yangınlarında tüm sarılmalara susamış halde
bıraktım ellerimi boşluga sadece...

çok kısık sesle dinledim radyoyu hep geceleri

korktugum şarkılara çarpmasın sandalım diye

gözlerim agladılar , bakışlarım agladı , sözler agladı , eller agladı , parmak uçları agladı

ama silmedim , silmedim hiçbir yaşı onlardan

aglamalarına kurudular , gözyaşlarıyla üşüdüler ve uyudular çocuklar gibi

ama agladıgımı görmediler hiç

yastıgımdadır bütün gözyaşlarımın mezarları

şehit yaşlar büyüttüm döktüm karanlıklarda

ölümü haketmemiş yaşlarımı gömdüm yüzlerce defa yastıgımda kazdıgım çukurlara

çok üşüdüm çok üşüdüm çok üşüdüm...

yinede üşüdüm demedim bir kere bile , dokuzumda bıraktım üşümeyi

ve bıraktıgım yerden geri dönüp almadım hiçbir pişmanlıgımı...

Hiç yorum yok: