21 Eylül 2008 Pazar

sahadaki ilk onbirim...


1. Bütün bildiğim , bir şey bilmediğimdir. SOKRATES

2.En büyük cezaevi taş duvarların, demir parmaklıkların değil, insan kafasının içidir. LOVELACE

3.Uyuyan düşünce, bir daha uyumaz. CARLYLE


4.Geleceği hiç düşünmem; ansızın geliverir. ALBERT EİNSTEİN

5.Gözler insan ruhunun penceresidir. DU BARTAS

6.Sessizlik de bir çeşit konuşma sanatıdır. HAZZLİTT

7.Konuşmak, öğrenmeye yol açar; ama dehanın okulu yalnızlıktır. GİBBON

8.Öğrenmenin üç kaynağı vardır; çok görmek, çok acı çekmek, çok çalışmaktır. CATHERALL

9.Samimiyetin dili yoktur ve olmaz. O, gözlerden anlaşılır. ATATÜRK

10.Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. ZHUGE LİANG

11. 1 hiçbirşey bilmiyorum sıfırım, 2 kendi kafamın içinde t tipi cezaevimde müebbetim, 3 uyurken düşmedim hiç ve düşünceleride asla uyutmam hemen kullanırım yoksa unuturum, 4 gelecek düşündügüm ve düşledigim gibi geldiginde bilirimki dogru yoldayım, 5 yaz kış pencerelerim herzaman açıktır cereyandayım yani yedi yirmidört, 6 çok geveze bir sessizim sanırım o zaman ben , 7 deha okuluna girmiş bir salagım ama bu okulda herkesten farklıyım hiç degilse herkes dahi bense salagım, 8 görüyorum ama miktarını ölçmedim ölçemedim acı çekiyorum ama kime göre az kime göre çok kıyaslaması nasıl yapılır bilmiyorum hiç çalışmadım diyebilecek bir tembelim, 9 o kadar dogru konuşmuşsunki yorum yapmadan kabul edecegim. katılıyorum sonuna kadar sana hayranım ve yerinde degil yanında olmak istedigim tek adamsın. seni yakınında yaşamak isterdim, 10 bazen kazanmak kaybetmek ve kaybetmekte kazanmak anlamına gelebilir ...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

"Bütün bildiğim , bir şey bilmediğimdir." felsefememdir...