28 Eylül 2008 Pazar

nice 2 meet u , myself ...


tanıdıgım sen ; yagmur yagan bir günde bir agacın altındaki bir su birikintisine yansıyan gökyüzüne bakıp izlerken siz , şap diye agaçtan suyun ortasına düşen yaramaz bir afacandır...


tanıdığın ben ; birikmiş suya düşüsüm için en mantıklı sebebi yaratıcak olan, ağacın arkasında saklanan kişidir.. sebebi sözlerken , şoka girmenizden de büyük zevk alıcaktır...


tanıdıgım sen ; matrix teki mr.anderson olarak dolaşır durur kendi hayatında ve helikopteri tuttugu ve kızı kurtardıgı anda bile neo olduguna inanmaz .mucizenin kendisiyken mucizelere inanmam çünkü gerçek degildirler diye düşünür ve çocukları avutmak için uydurulurlar mucizeler der yüzünüze...


tanıdığın ben ; kim ferrarisini satıp çindeki dağa çıkar? sorusuna bilmeden BEN diye hevesle cevap veren şanslı kişidir..


tanıdıgım sen ; siz evet tamda sen busun işte dediginizde zeytinyaglı bir dansçı gibi elinizden kayıp giden ve karşınızda yepyeni bi tanım olup size göz kırpan kişidir...


tanıdığın ben ; rüyasını istediği gibi yönlendirebilirken, sarsarak uyandırınca kontrolünü en sevimli şekilde kaybeden kişidir..


tanıdıgım sen ; denizin içinde yavaş yavaş yürürken siz sevgilinizle elele , aniden bastıran yagmur gibidir.suyun içindeyken yukarıdan yagan birkaç damla suya şaşırıp sevinmenize yol açabilir...
tanıdığın ben; sen yağmuru yağdırınca ensene bi tane çakıp sevgilileri rahat bırak diyen zeus gibidir.. sonra iyiki seviniyolar insanlar biraz şapşal oluyo galiba diye de seninle gülen kişidir...


tanıdığın ben ; 2.lik kürsüsünde 1.nin fotoğrafını çekmekten delicesine zevk alabilicek tek çatlak olsada o sırada 1.den daha çok ilgi çekebilen tek kişidir..


tanıdıgım sen ; aynaya bakarken aynadaki görüntüsüne ondan daha hızlı göz kırpıp ,onunla dalga geçebilen ve aynadaki şaşıran görüntüsüne bakıp, gülüp kaçan bi muzurdur...


tanıdığın ben; içinizdeki tilkidir.. kafanızın içindeki her köşede dolanır yeterki aklınız karışsın yeterki istediği kıvama gelin diye.. sonrasıda siz hangi planına dahilseniz, ona kalmış..


tanıdıgım sen ; aynı zamanda tanımadıgım sensin de...


tanıdığın ben; google dan bile bilgi saklayan kişidir.. öğrenmek istiyorsanız birebir kendisine ulaşıp sormanız gerekir..


tanıdıgım sen ; maskeli bir baloda şapşal bi surat maskesi tutarken elinde, maskenin arkasında bir dahinin yüzünü ve gülümseyişini saklar insanlardan...



maskeli balo bu ya aslında en şaşalı olanı lazımdı diye iç geçirerek kızarda kendine...



tanıdığın ben ; en iyi japon yapıştırıcısına sahip olandır,yeterki doğru yeri yapıştırdığına emin ol..


tanıdıgım sen ; kuzey kutbunda her adımında buzları eriten sıcacık adımlar atar size dogru ...asla korkmaz ayagının altında eriyen giden zeminden ,iklimlerin degişmesinden korkmaz asla yeterki suya düştügünde onunla suyun içinde yanyana olacagınıza inansın ...


tanıdığın ben; for one kiss, i would defy a thousand wessex'es cümlesini gerçek anlamıyla yapmaya niyetlenir..dur demediğin sürecede niyetinden vazgeçeceğini düşünemezsin...


tanıdıgım sen ; karıncaların ufacık halleriyle , tek sıra halinde minicik ekmek kırıntılarını yuvalarına öyle katı bi disiplin içinde taşımalarına bi anlam vermek istemez.yuvanın başucuna gider ve tam bir ekmegi üşenmeden parçalar karıncalar için karınca boyutunda...delice hayaller kurmaktan çekinmez..karıncaların tatil yapacagını bile düşünebilir kalan yaz günlerinde hatta...


tanıdığın ben; dünyadaki herşeyi görecegim deneyecegim öğrenecegim derken bi gün b.k yoluna gideceğinden korktuğun bendir...


tanıdıgım sen ; bir dünya savaşının ortasında ,yagmur misali bombalar yagan bir şehrin sokaklarında yürürken gözlerini kapatır ve ne savaşı ne bombası bugün hava çok güzel bombalar yok aslında hepsi rüya bunların dicek kadar yürekli cesur bi vurdumduymazdır ...


tanıdığın ben; saidini kullanıp delirmeden kalabilen tek aes sedaidr.


tanıdıgım sen ; çocukken oynadıgımız yalan çatışmalarda savaşlarımızda hep hayal edip istedigimiz bitmeyen lazer tabancasıdır ...Hindistan'da tanrıçadır...


tanıdığın ben; alice harikalar diyarındaki kedidir. ben kediyim dedigindede buna itiraz edip kendisininde kedi olmadığını söyleyen kişidir...


tanıdıgım sen ; tek başına yaşadıgı gezegeninde, onunla beraber olduguna inandıgı tüm dostlarına bir kavanozun içindeki çiçegi gibi saklayıp bakabilecegine ve onları herşeyden koruyabilecegine inanan kocaman kalpli bir küçük prenstir...


tanıdığın ben; sokaktaki küçük köpeği evine alıp, köpeğede kendisinin köpek degilde insan olduğunu benimsetebilecek tek kişidir.. aynı zamanda insan olduğuna ikna olan köpekten yinede köpek gibi davranmasını istemek gibi ilginç beklentilere sahiptir..



tanıdıgım sen ; yüzügü taşımayı kabul eden ve bütün dünyanın kaderinin ellerinde oldugu frododur...bütün hikaye odur ama o hala gandalf ı herşey zanneder ve onsuz hiçbişey yapamayacagından korkar durur anlamsızca...halbuki yanında can dostu korkusuz şişko sam vardır herzaman ...


tanıdığın ben; fantastik four da silver surferın ateş adamın bedenine hapsedilmiş halidir...


tanıdıgım sen ; robindir...bazen batman'in sag kolu ve onsuz asla yapamayacagı yol arkadaşıdır bazense isminin sonuna hood u ekler ve tek başına bir masal ve bir kahraman olur ; herkesin umudu olabilir ...




tanıdığın ben; doğru kelimeleri yan yana getirdiğinde herşeyi olağan kılabilmeyi başarmanın yollarını öğrenmiş olan kişidir..



tanıdıgım sen ; sizi sırılsıklam bırakmış bir yaz yagmurudur..ardından açan güneştir, sırılsıklam kalışınıza dayanamayan yufka yürekli bi dalga geçiştir hayatla...


tanıdığım sen; sevdiklerine vicdan azabı çektirmenin en mükemmel yollarını bilen kişidir...


tanıdıgım sen ; deli gömlegini kendi elleriyle ütüleyip giyen gayet akıllı bir delidir...


tanıdıgım sen ; açlıktan kıvranan bir güvercinken önü bugday dolu caminin önüne konmak istemeyen inatçı uçan bir keçidir...



tanıdıgın ben ; k pax ' tir...


tanıdıgın ben ; fonda horon çalarken valse yapabilir ...


tanıdıgın ben ; ask me diye bir blogtur belkide...





* Dissosiyatif fug ,Depersonalizasyon ve Histerik psikoz durumda ... gerçek misin yoksa gerçegin ötesi mi ...










Hiç yorum yok: