26 Mart 2010 Cuma

dondurma zamanlar soğutuyorum sözlerimde...


karşınızdaki insanların sanki bir dondurmacıdaymış gibi sizi seçmeye çalışması ne kadarda yersiz ve saçma...keşke sende şuda olsaydı buda olsaydı gibi sözlerle yargılamalar ne kadarda yersiz ve saygısızca...keşke içinde şu özellik olmasaydı yada şu özellik daha fazla olsaydı gibi sizi kendi tabaklarındaki bir dondurma karışımına benzetmeye çalışmaları...biraz vanilya,biraz muz, biraz karamel, biraz belçika çikolatası, limon sorbedende biraz koy,kurabiyelidende ,orman meyveleri karışımı,mango ve çikolata sos lütfen der gibi sizi ve kişiliğinizi seçmeye değiştirmeye çalışan gereksiz saygısız insanlar...şöyle olmalısın,bunuda yapmalısın,şuraya gitsen ne kadarda iyi olurdu,şunu yap seni daha çok seveceğim diyen şuursuzluktan uzak durunuz lütfen...kendinize saygınız olsun biraz...sanki bir dondurmacıdaymışcasına seçimler yapıp kendi aşk tabağına bir bukalemun koymak doldurmak isteyen, size saygısı olmayan insanlardan uzak durun rica ediyorum...

sizi siz olduğunuz için ve sizi yalnızca sizin tadınızda, sizin tadınız için kaşıklayan GERÇEK AŞKA yürüyün...ve geride dönmeyin...

dondurma zamanlar soğutuyorum sözlerimde...sade ve sadece ben olmak istiyorum bakışlarımda ve gözlerimde...yüreğimde yangın bir yaz ve sözlerimde dondurma zamanlar bahane...

Hiç yorum yok: