2 Ekim 2010 Cumartesi

sevdiğim nasılda özlemişim seni...


sevdiğim nasılda özlemişim seni...
aklım gitti benden uzak yepyeni bir karene.
bir fotoğraf suretine bıraktım,
sekiz canımı yine...
dokuzuncuyu sana sakladım küçücük ellerimde...
sevdiğim nasılda özlemişim seni...
tutamadım yüreğim yağmurlarını yine bağışla ne olur.
sevdiğim senden uzaklar ne kadar keder ne kadar çöl meğer.
kapında kıymık olaydım,
ellerinin sıcağına dokunabilmek varsa yeniden eğer.
seni seviyorum mum alevim...
sönen alevin sihirle kalkan dumanı olaydım,
alev teninden soğuyup yükselmek varsa tekrar eğer.
sevdiğim nasılda özlemişim seni...
seni seviyorum buz gibi esen üşümüş mor dudaklı mezarlık rüzgarım...
üşüyen dudaklarına feda,yanan birkaç değersiz ıslak odun olaydım
zavallı dudaklarımdan dudaklarına değip tutuşan...
sevdiğim nasılda özlemişim seni...

Hiç yorum yok: