2 Nisan 2024 Salı

Ahlar,yaşlar ve sevdalar


- En büyük yaşama motivasyonunuz nedir ?

- ...
Ben sevmekten döküyorum yükümü.
Sevmekten açıyorum çiçeğimi.
Sevmek benim suyum.
Satırım Sevmek,şiirim sevmek.
Elimde emanet Canan'ın yaşam ateşi,
Otuzaltı,bilemedin belki bende otuzyedi.
Nefesim sevmek benim.
Aşım,dostum,yolum sevmek.
Ağaçlar,yapraklar ve kağıtlar.
Hayaller,düşler ve rüyalar.
Aşım sevmek benim.
Ben sevmekten döküyorum yükümü.
Sevmekten açıyorum çiçeğimi.
Kanım sevmek,balım sevmek.
Gecem sevmek,günüm sevmek.
Yaşamam sevmek,ölümüm sevmek.
Elimde emanet Canan'ın yaşam ateşi,
Otuzaltı,bilemedin belki bende otuzyedi.
Tek nefeste düşer ruh candan,
Bir yağmur zamanı kadarda söner ateş,üşür ten.
Kabrim sevmek,duam sevmek.
Ağlasam sevmek,gülsem sevmek.
Ahlar,yaşlar ve sevdalar.
Elimi uzatsam sevmek,sırt dönsem sevmek.
Ben sevmekten döküyorum yükümü.
Sevmekten açıyorum çiçeğimi.
Kitabım sevmek benim.
Kağıdım sevmek,kalemim sevmek.
Yansam sevmek,sönsem sevmek...


09.46 içime yolculuk defteri.gün ne,zaman ne bilemedim zamanı ömrümün.


Hiç yorum yok: