11 Nisan 2024 Perşembe

Canım'A


Bulutlar filiz verdi önce.
Yağmurlar açtı.
Güneş ateş aldı tutuştu ve kül oldu.
Karardı gezegen.
Gece oldu.
Sen doğdun sonra.
Gün doğdu.
Bir savaş son buldu içimin umman denizinde.
Çöle yağmur düştü.
Uzaya nefes doldu.
Suya can değdi.
Bulutlar gülümsedi seni görünce.
Ben yağdım gözlerimden sana doğru.
Sen beni içtin toprağından.
Çiçek oldun sonra.
Uzandım öptüm eşsiz ruhunun parmak uçlarından.
Canımdan çizdim seni,kanımdan boyadım.
Tenimden derdim teninin sıcağını,
Düşümden eğirdim gülüşünün eşsiz ipini...
Gece oldu.
Sen doğdun sonra.
Gün doğdu.
Ben doğdum.
Ağladım.
Yeniden geldim dünyaya.
Ciğerim yandı,içim acıdı.
Yeniden ilk nefesimi aldım.
Güldü şehir.
Güldü dünya.
Güldü aşk.
Mutluydu ağaç,mutluydu kedi.
Ve mutluydu dünya...
Seni beklemişim ben yıllardır hep meğer.
İyi ki geldin güzel düşüm...
Gece oldu.
Sen doğdun sonra.
Gün doğdu.
En güzel şiirim oldun sayfalarımda.
Cenneti oldun zihnimin.
Ne zaman yorulsam yaşamaktan sana koştum geldim.
Denizi oldun aklımın gemilerinin.
Limanı oldun kapana kısılmış gözlerimin.
Mutluydu bugün,mutluydu yarın.
İyi ki geldin güzel arşım,bilge yoldaşım.
Gece oldu.
Sen doğdun sonra.
Gün doğdu.
Ben yaşamaya başladım seninle,
Sen düşlere resimler çizdin.
Ben seni düşündüm tüm sonsuzlardan vazgeçip...
Gece oldu.
Sen doğdun sonra.
Gün doğdu.
Göğsüme uzandın,kainatıma başını yasladın.
Ben saçlarını kokladım,sonra cenneti boynundan.
Sen koştun ben yaşadım.
Gece oldu.
Sen doğdun sonra.
Gün doğdu.
Ben mutluluktan ağladım.
Seni seviyorum.
Sen yanımda uyuyorsun,ben seni yürüyorum gecede.
Sen beni rüyanda görüyorsun belki,
ben seni yüreğime ekiyorum her an...
Mutluydu kuş,mutluydu ornitorenk.
Nefesini dinliyorum.
Nefesini demliyorum.
Nefesini içiyorum.
Sen gül,
Ve ben bülbül kalayım hep uğruna.
Gece oldu.
Sen doğdun sonra.
Gün doğdu.

Seni seviyorum...

Yarısı vampir,yarısı periden bir çocuğa.
Yarısı gökyüzü,yarısı ay bir yolculuğa.
Yarısı masal,yarısı mucize bir surat'a.
Yarısı sen,yarısı ben mektuplardan bir zamana...


23.51 Canım'A.


Hiç yorum yok: