7 Ekim 2024 Pazartesi

Bir karınca olmuşum, uzun sapa çıkmış yürüyorum


Bir bozlak çalıyor rüyamda.
Bir karınca olmuşum,
Uzun sapa çıkmış yürüyorum...
Soğuk sular çağlamış akıyor,aşık kuşlar şakıyor 
türküsünde düşlerimin.
Bir bozlak çalıyor rüyamda.
Bir karınca olmuşum,
Uzun sapa çıkmış yürüyorum...
Ben bir adım attıkça karınca ayağımdan,
Notalar,mısralar düşüp yanıyor ardımdan,
Yere ulaşamadan daha belinden yakalayıp öpüyor küllerini dudağından rüzgar.
Yere ulaşamadan,daha havada iken kayboluyor küller ve düşler.
Bir bozlak çalıyor rüyamda.
Bir karınca olmuşum,
Uzun sapa çıkmış yürüyorum...
Uyanıyorum kan ter içinde bi vakti gece,
Ve yarım kalıyor her gece tüm türküler...


10.17 bitmeyen sözleri var sevdanın akşamında ömrün.zaten kim bilebilir ki rüyaların gerçek manasını.tabib bilir mi hiç tabirini aşkın rüyasının...

Hiç yorum yok: