25 Mayıs 2009 Pazartesi

adımlarım yüklü bir kamyon yolculugu...

adımlarım yüklü bir kamyon yolculugu...

beyaz çizgiler uzayıp geçiyor yavaştan gözlerimden
adımlarım yüklü bir kamyon yolculugu...
yorgun ve yavaş dinlenişler demliyorum yollardan

taşıdıgımız anılar agır basıyor yarınlara dogru sürerken...

adımlarım yüklü bir kamyon yolculugu...

yavaştan tırmanıyorum herzaman çıktıgımız o yokuşu...

artıyor herşey gözlerimde...

saçımda beyaz...

içimde hasret...

gözlerde yaş büyütüyorum...

adımlarım yüklü bir kamyon yolculugu...

agır agır düşünüyorum seni...

usul usul ve dinlene dinlene özlüyorum herşeyini...

hep aklımdasın

yada aklım hep sende

hep seni düşünüyorum...

adımlarım yüklü bir kamyon yolculugu...

aklıma sen düştükçe agırlaşıyorum sanki...

adımlarım yüklü bir kamyon yolculugu...

ve sen düştükçe aklıma

ben hep boluyu tırmanıyorum sanki...

olabildigine yavaş...

olabildigine zor...

Hiç yorum yok: