12 Mayıs 2009 Salı

cryabetic...


yorumsuz geçmeliyim belkide ayagımdaki prangayı...ayagındaki agırlıgı görmezden gelmeye çalışanlara haksızlık etmemeliyim belkide...zamansız, mekansızlaşmış bir mahkumiyet bu...sessiz aglamaların geceyarılarından tanıyorum hepinizi...memnun oldum... tüm yorumsuzlara selam...uyanmak istemeyenlere tatlı rüyalar...uyanacagınız zaman için kahvaltınızı hazırlayacak olan sizi bekleyen adamım ben...bagırmanızı haykırmanızı ve tüm aglayışlarınızı demleyecek olanım...günaydın demeyi bekliyo olacagım hep yanıbaşınızda; siz uykulara kaçmak isterken...sizi anlıyorum fakat uyanın artık ve haykırın içinizdeki isyanı içinizdeki ateşi ...durmanın anlamı yok...acılarınızı uyuşturmayın tesellilerle,sırt okşatmalarla,sevmeye çalışmalarla...yanıyorsanız yanıyorum diye bagırmaktan korkmayın...

Hiç yorum yok: