25 Mayıs 2009 Pazartesi

aşık olmuştum...aşkın tamda içine düşmüştüm...



beklenmeyen birşey oldu sonra birden...akıl almaz mantık kabul etmez bişey oldu...uzayan kazagımın kolundan içeri girip elimi arayan ele teslim oldum ...bıraktım kendimi...hiçbirşeyi bu kadar istemedigimi bilerek bıraktım kendimi bu derinligini bilmedigim suya...ellerim buz gibiydi ...kalbim sıcacık...aşık olmuştum...aşkın tamda içine düşmüştüm...akıl almaz bir olaydı...ağustosum donmuştu ocagım yanıyordu sanki...zihnim sıfırlanmıştı...yüzüm gülümsüyordu...ve ben sanki ruhum bedenimden ayrılmışta bedenime bakıyormuşum gibi izliyordum kendimi...aşık olmuştum...aşkın tamda içine düşmüştüm...teslim olmanın aptallık oldugunu düşündügüm her sözüme inat, ruhuma ve ellerime haydi teslim olalım diyen bir deliydim artık...deliligin bu kadar lezzetli oldugunu hiç bilmiyordum daha önce...kapattım gözlerimi demeyecegim tam tersine dahada açtım gözlerimi ve izledim bu aklımın almadıgı anı büsbütün...aşık olmuştum...aşkın tamda içine düşmüştüm...otuzdokuz basamaktı...kaçıncı basamaktı hiç bilmedim...bilemezdimde...o an o kadar sihirdi ki, gözlerim aşagıya hiç egilmek istemedi...egmedimde...bakmadım hiç aşagıya...ama gözlerine de bakamamıştım...aşık olmuştum...aşkın tamda içine düşmüştüm...

Hiç yorum yok: